Un Paxe Real en apuros 2017-08-01T14:14:50+00:00

Project Description

http://qhublogistics.net/?ploskis=rencontres-amis-seniors&ece=8c

internet slang hook up  Contos para o nadal

source site click Público: Familiar

enter site gode gratis datingsider Duración: 60 min

http://hosnaboen.no/?misoloie=single-menn-i-akershus&2dc=1f SINOPSE:

site de rencontre lovetime Este espectáculo tráenos a visita dun dos axudantes dos Reis Magos para abordar as tradicións do Nadal dende o bo humor e a palabra contada.

Este histérico Paje Real está pasando por unha das épocas máis complicadas do ano xa que nestes días non hai descanso: Envolver agasallos, mirar quen se portou ben ou mal, ler todas as cartas, o atracón de traballo da noite de Reis… Por todo isto este paxe está ó borde do colapso, cos nervios a flor de pel e durmíndose en calquera esquina.

Neste contexto falaranos do que hai que facer na noite de reis: que deixarlles de comer, por que non se debe deixar un patinete no chan, … e por suposto a importancia de non esquecernos de facer pis antes de ir para a cama.

Cuentos de Navidad

rencontre avec fille canada Público: Familiar

see Duración: 60 min

http://serezin-du-rhone.fr/pifpaxys/729 SINOPSIS:

Este espectáculo nos trae la visita de uno de los ayudantes de los Reyes Magos para abordar las tradiciones de la Navidad desde el buen humor y la palabra contada.

Este histérico Paje Real está pasando por una de las épocas más complicadas del año ya que en estos días no hay descanso: Envolver regalos, mirar quién se portó bien o mal, leer todas las cartas, el atracón del trabajo de la Noche de Reyes, … por todo esto nuestro Paje está al borde del colapso, con los nervios a flor de piel y durmiéndose en cada esquina.

En este contexto nos hablará de qué hay que hacer en la Noche de reyes, qué dejarles de comer, por qué no se debe dejar un patinete en el suelo, … y por supuesto la importancia de no olvidar de hacer pis antes de ir para cama.