Un corazón a flor de pel – A Trastenda dos Contos
Un corazón a flor de pel 2017-08-03T11:56:22+00:00

Project Description

private dating scan wakefield

http://www.goodlight.it/?bioreresd=open-a-trading-account-futures&798=a2 Contos para a xestión da emocións

ü30 single party bonn get Orlistat 120 mg without prescription Público: Público familiar

binäre optionen meinungen get link Duración: 60 min

source url http://uplaf.org/?p=80/köpa SINOPSE:

partnersuche bornheim Un particular médico do corazón achegarase a facer unha moi particular revisión médica. Aínda que é un gran médico os seus métodos son moi raros: Receita apertas, darse a man, falar, … e propón exercicios como escoitar como late o corazón e respirar fondo e calmo.

Con el coñeceremos como funciona de verdade o noso corazón, aprenderemos que nel conviven un sinfín de emocións e sentimentos e que se aprendemos a escoitalo aprenderemos a escoitar a quen nos rodea.

Toda esta sesión lúdica conxugará contos, xogos, dinámicas grupais, … para crear un espazo libre de malas enerxías e rebosante de gargalladas.

Cuentos para la gestión de las emociones

http://laprovence.sk/familjarnosty/446 Público: Público familiar

http://www.tentaclefilms.com/?yutie=trade-minimo-1-euro&db9=cb Duración: 60 min

SINOPSIS:

Un particular médico del corazón se acercará a hacer una muy particular revisión médica. Aún que es un gran médico sus métodos son muy raros: Receta abrazos, darse la mano, hablar, … y propone ejercicios como escuchar el latir del corazón y respirar profundo y despacio.

Con él conoceremos como funciona de verdad nuestro corazón, aprenderemos que en el conviven un sinfín de emociones y sentimientos y que si aprendemos a escucharlo aprenderemos a escuchar a quién nos rodea.

Toda esta sesión lúdica conjugará cuentos, juegos, dinámicas grupales, … para crear un espacio libre de malas energías y rebosante de carcajadas.