Planeta LGTB 2017-07-28T17:41:35+00:00

Project Description

comment faire des rencontres à montréal

source url  Contos sobre a diversidade

binaire opties koersen http://havanatranquility.com/daeso/4488 Público: Adulto

site de rencontre d'ado sans inscription http://www.mykinderday.com/?tyuiw=comment-faire-des-rencontres-sur-internet&8c4=9a Duración: 75 min

see http://yuktung.com.my/esnew/1111 SINOPSE:

source url Un esperpéntico extraterrestre chega á Terra dende o planeta M’burro para someternos a un estudio antropolóxico en toda regla. No seu planeta comen sempre a mesma comida, cantan a mesma cantiga para todo, visten a mesma roupa, … Para a súa sorpresa observa que os nosos planetas son moi diferentes. Mentres no seu planeta todo está perfectamente ordenado, catalogado e homoxeneizado; no planeta terra todo é caos, desorde e diversidade. Una vez que nos conoce más en profundidad descubre que toda esta variedade fai que todo sexa moito máis interesante, divertido e estimulante.

Neste espectáculo achegámonos á nosa propia diversidade a través dos ollos dun ser estrano. A través das súas preguntas o público irá expoñendo en que consiste esta diversidade, desvelando que no fondo todos somos diferentes, descubrindo (se aínda non o sabían) que para gustos as cores e que cada quen é dono de vivir a súa vida como mellor lle pareza.

Cuentos sobre la diversidad

follow Público: Adulto

agencias matrimoniales lugo Duración: 75 min

opcje binarne kto za to płaci SINOPSIS:

Un esperpéntico extraterrestre llega a la Tierra desde el Planeta M’Burro para someternos a un estudio antropológico en toda regla. En su planeta comen siempre la misma comida, cantan la misma canción para todo, visten la misma ropa, … Para su sorpresa observa que los dos planetas son muy diferentes. Mientras en su planeta todo está perfectamente ordenado, catalogado y homogeneizado; en el Planeta tierra todo es caos, desorden y diversidad. Una vez que nos conoce más en profundidad descubre que esta variedad hace que todo sea mucho más interesante, divertido y estimulante.

En este espectáculo nos acercamos a nuestra propia diversidad a través de los ojos de un ser extraño. A través de sus preguntas el público irá exponiendo en que consiste esta diversidad, desvelando que en el fondo todos somos diferentes, descubriendo (si aún no lo sabían) que para gustos los colores y que cada quien es dueño de vivir su vida como mejor le parezca.