Conto para escoitar mentres bailamos un valse 2017-08-03T13:23:57+00:00

Project Description

http://hallsglobal.com/?mikronezia=rencontre-dans-le-jura-suisse&346=a4 Conto musicado

http://www.topcanon.fr/figase/opie/8318 yahoo partnervermittlung Público: Familiar

here see url Duración: 60 min

go to link http://metodosalargarpene.es/ebioer/507 SINOPSE:

http://josiart.at/rete/12620 Neste espectáculo Caxoto Contacontos desprega unha ampla destreza no manexo dos máis insólitos instrumentos musicais. O exotismo do birimbao, a forza da pandeireta, a fascinación da frauta de nariz, a espiritualidade da gaita… Unha ocasión para as máis pequenas e pequenos de descubrir a esencia mesma da música tradicional a escaso medio metro de distancia.

mujeres solteras de 40 a 50 aГ±os A través destes instrumentos Caxoto Contacontos relata a orixe da paixón de Sabela sola música nunha aventura de 60 minutos que saben a pouco.

Cuento musicado

here Público: Familiar

http://wolontariatsportowy.com/fioepr/bioepr/7636 Duración: 60 min

http://mariechristinedesign.com/?misleno=rencontre-skype-en-ligne&b74=1c SINOPSIS:

En este espectáculo Caxoto Contacontos despliega una amplia destreza en el manejo de los más insólitos instrumentos musicales. El exotismo del birimbao, la fuerza de la pandereta, la fascitación de la flauta de nariz, la espiritualidade de la gaita… Una ocasión para las más pequeñas y pequeños de descubrir la esencia misma de la música tradicional a escaso medio metro de distancia.

A través de estos instrumentos Caxoto Contacontos relata el origen de la pasión de Sabela por la música en una aventura de 60 minutos que saben a poco.